--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

אולימפיאדת 2016 – שחייה אולימפית

אולימפיאדת 2016 – שחייה אולימפית
בקיץ, שום דבר לא משמח יותר מלטבול בבריכת שחייה מגניבה ולעשות קצת כיף. עם זאת, עבור אנשים מסוימים, ברכת שחייה לא מציינת "כיף" פשוט, אלא "תחרות" - סוג אחר של כיף. תחשבו על שמות כמו ג'וני וייסמילר, מארק ספיץ, מייקל פלפס, רנומי קרומוווידג'וג'ו, דון פרייזר, נטלי קופלין - מה יש להם במשותף? זה נכון. שחיינים אולימפיים ואלופים, זוכי מדליות זהב אולימפיות רבות, מחזיקי שיאי עולם, ואנשים שלקחו את השחייה כפרויקט חייהם.

עם זאת, הבה נתחיל מההתחלה. שחייה אולימפית היתה מאז ותמיד חלק מהמשחקים האולימפיים המודרניים, ולנשים, התחרות  פתוחה משנת 1912. זהו אחד מענפי הספורט הפופולרי ביותר במשחקים האולימפיים, ובו מתקיימים מספר האירועים הרבים ביותר, אחרי אירועי האתלטיקה האולימפית.  משחיית חמישים מטרים מרתון ועד שחיית פרפר או שחייה בסגנון חופשי - בשחייה האולימיפית יש הכל. כל כך הרבה תחרויות מובילות להרבה מדליות, ואכן, בכל שנות משחקי האולימפיאדה, הוענקו  1562 מדליות,  520 מהן לנבחרת ארה"ב. האמריקאים הם, ככל הנראה, השחיינים הטובים בעולם, מחזיקי שיאי עולם רבים ותמיד מעודכנים בטכנולוגיות חדשות שעוזרות לשחיינים אולימפיים להשתפר. הרחק אחרי ארה"ב, עם 178 מדליות, ממוקמת אוסטרליה. לאחרונה עולה קרנן  של  שווייץ, ונצואלה, טרינידד וטובגו, כל אחד עם מדליית ארד אולימפית אחת.


באולימפיאדת ריו 2016,  תחרויות השחייה תתקיימנה בין 6-13 באוגוסט באצטדיון Aquatics האולימפי ב- Barra da Tijuca, מקום שעלה יותר מ -38 מיליון דולרים כדי לבנות. המרתון הפתוח  יתרחש ב- 15-16 אוגוסט בפורט קופקבנה, בסיס צבאי בקצה הדרומי של החוף. 34 אירועים באחד מענפי הספורט המרגש והפופולריים ביותר של משחקי הקיץ אולימפי הם בהחלט סיבה טובה לבוא - קנו כרטיסים לאולימפיאדת ריו 2016 עכשיו עם Doctorticket, ותתכוננו להירטב!