שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כיצד יסופקו לי הכרטיסים ?

אירופה - הכרטיסים ישלחו למלון בו שוהה הלקוח בעיר האירוע עד ערב לפני המשחק. במקרה של לינה מחוץ לעיר או בדירה, נבקש לשנות את שיטת המשלוח לאיסוף מקומי.

חשוב להקפיד על העברת פרטים מדויקים של המלון, שם האורח כפי שמופיע על שובר הזמנת המלון, תאריך הגעה ומספר טלפון באמצעותו נוכל ליצור עימך קשר.

ארה"ב וקנדה - הכרטיסים נשלחים באמצעות חברת שליחויות בינלאומית לכתובת הלקוח, פרט למקרים בהם הספק מציע משלוח מקומי או איסוף במשרד סמוך למיקום האירוע.

מתי אקבל את הכרטיסים ?

אירופה - כרטיסים למשחקים והופעות באירופה יסופקו עד ערב לפני מועד האירוע. במידה והכרטיסים לא סופקו עד השעה 19:00 בערב שלפני האירוע יש ליצור עימנו קשר מיידי.

ארה"ב וקנדה - הכרטיסים נשלחים ע"י ספק הכרטיסים ישירות ללקוח. ניתן להתעדכן בסטטוס ההזמנה והמשלוח בכל עת באתר www.mytickettracker.com . במקרים של הזמנה הקרובה למועד האירוע או במקרים של משלוח מקומי, ישלחו הכרטיסים לכתובת מקומית (מלון) אותו יספק הלקוח תוך כדי הזמנה או לאחר אישורה.

האם ניתן לקבל כרטיסים אלקטרוניים (e-tickets) ?

אירופה - אחוז קטן מהכרטיסים המוצעים באתר לאירועים באירופה הינם כרטיסים אלקטרוניים, ניתן לבדוק אם הכרטיסים נשלחים באמצעות המייל או באמצעות שליח בעמוד הרכישה.

ארה"ב וקנדה - כ 10% מהכרטיסים המוצעים לאירועים בצפון אמריקה הינם אלקטרוניים, ניתן לזהות כרטיס אלקטרוני באמצעות האייקון הירוק המופיע לצד מחיר הכרטיס המוצע מתוך רשימת הכרטיסים

האם ההזמנה באתר בטוחה ?

ההזמנות באתר מאובטחות בסטנדרט אבטחה גבוה. הסליקה נעשית בשרתים מאובטחים העומדים בתקן האבטחה המחמיר ביותר לאתרי מסחר PCI Compliant

האירוע לו רכשתי כרטיסים בוטל, האם מגיע לי החזר כספי ?

כן. במקרה בו האירוע בוטל כספך יוחזר לך. במידה ולא התקבל זיכוי בכרטיס האשראי עד 30 יום ממועד ההודעה הרשמית על הביטול, נא ליצור עימנו קשר. לעיתים תתבקש להשיב את הכרטיסים לספק בטרם יועבר הזיכוי.

האירוע לו רכשתי כרטיסים נדחה, האם מגיע לי החזר כספי ?

לא. במקרה בו האירוע נדחה למועד חדש, לא ינתן זיכוי כספי עבור הכרטיסים. במקרים מסוימים נוכל להציע לך למכור את הכרטיסים דרך מערכת הכרטיסים של שרות כרטיסים ע"מ לצמצם את ההפסד הכספי.

האם ניתן לשלב מס' הזמנות ביחד ע"מ לחסוך את עלות ההזמנה ?

בשלב זה, לא ניתן להזמין כרטיסים למס' אירועים תחת הזמנה אחת. סביר להניח שכל סט כרטיסים מוצע ע"י ספק אחר ולכן נשלח ממקום אחר.

קיבלתי כרטיסים שהודפסו במדפסת, האם זה תקין ?

במקרים מסוימים הספק יעדיף לשלוח כרטיסים אלקטרוניים באמצעות חברת שליחויות וזאת ע"מ למנוע כפילויות, אין בעיה להשתמש בהם בכניסה לאירוע.

השם על הכרטיסים שונה מהשם שלי, האם זה בסדר ?

השם על הכרטיס שייך לבעליו המקורי/ראשוני והם תקפים לכניסה לאירוע.

קיבלתי כרטיסי מנוי מפלסטיק, מה עליי לעשות ?

במקרים מסוימים, בעיקר במשחקי כדורגל באנגליה וספרד יסופק כרטיס מנוי מפלסטיק אותו עליך להשיב בתום המשחק, הסבר מפורט יסופק עם הכרטיסים.