--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

אולימפיאדת 2016 – אתלטיקה קלה

אולימפיאדת 2016 – אתלטיקה קלה
במשך יותר ממאה שנים, אתלטיקה קלה שחקה תפקיד מרכזי במשחקים האולימפיים. למעשה, זה אפילו יותר מזה. עוד ביוון העתיקה, במשחקים האולימפיים הראשונים (שהחלו בשנת 775 לפני הספירה), אנשים רצו מרתונים, זרק דיסקוס, קפצו ועוד. מי ידע, בזמנו, כי המרוצים האלו יהיו כל כך פופולריים, שהם יאריכו חיים ויתקיימו גם אחרי 2000 שנה? במהלך השנים, המשחקים השתנו. אם בתחילתה של המאה ה -20 משיכת חבל הייתה חלק מהמשחקים האולימפיים, הרי שהיום הם כבר לא. עם זאת, מאז 1952, המשחקים לא השתנו הרבה והיום, התחרויות לנשים ולגברים מורכבות מ- 24 משחקים, כמו בשנים הקודמות.

תחרויות האתלטיקה הקלה באולימפיאדת הקיץ הן האירועים הפופולריים ביותר בתחרות, עובדה המסבירה מדוע הם קוראים להן "מלכת הספורט". מעל 14 אלף גברים ו- 5500 נשים מיותר מ -220 מדינות השתתפו במשך השנים, בלמעלה מ -80 אירועים. מה הייתם רוצים לראות? מָרָתוֹן? ריצת 100 מטר? 200? 10,000? עם משוכות או בלי, בקבוצה או לבד, הליכה או ריצה? באתלטיקה הקלה יש הכול. אם אתה חושבים שהמרוצים מעט משעממים, אתם תמיד יכולים לבחור את לצפות בהטלת הדיסקוס, זריקת הפטיש או הטלת הכידון - רק תיזהרו ואל תשבו קרוב מדי. מעדיפים לקפוץ? תמיד יש את תחרויות המוט, או הקפיצה לגובה הרגילה. כל כך הרבה אירועים מרמזים על מדליות רבות, ואכן - ארה"ב זכתה ב- 767 מדליות, והשאירה את שאר המדינות הרחק מאחור. אפילו לבריטניה, שנמצאת במקום השני בספירת המדליות, יש רק 194 מדליות.


אתלטים רבים וטובים השתתפו באולימפיאדה לאורך השנים: פאבו נורמי, קארל לואיס, אוסיין בולט, אליסון פליקס, אמיל זטופק, מייקל ג'ונסון, ג'סי אוונס, אוולין אשפורד ועוד. כולם קראו  תיגר על גוף האדם וגרמו לבלתי אפשרי לקרות. מי יהיה האלוף החדש? מי ירוץ הכי מהר או יקפוץ הכי גבוה? קנו  עכשיו כרטיסים לאולימפיאדת 2016 עם Livetickets  וגלו בעצמכם!