--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

יורו 2016

יורו 2016
אליפות אירופה בכדורגל, המוכרת בוודאי יותר כטורניר ה"יורו" הינה האליפות המשמעותית ביותר לנבחרות הכדורגל של אירופה, כשהקבוצה שזוכה בגביע האירו (גביע "הנרי דלוני" - על שם הוגה הטורניר ומנכ"ל אופ"א הראשון) ומעניקה את הניצחון לארצה, מחזיקה בגביע במשך 4 שנים שלמות וזוכה לכבוד רב ולתהילת עולם. תחרות היורו מאורגנת על ידי הקונפדרציה האירופית לכדורגל (אופ"א - UEFA) ונערכת פעם בארבע שנים. הציפייה לתחרות היא עצומה, כשמשנת 1960 (השנה הראשונה בה נערכה התחרות), היא הופכת קשה, תחרותית, עוצמתית וסוערת יותר.

אליפות אירופה בכדורגל הבאה: יורו 2016, תערך בין ה10 ביוני ל10 ביולי 2016 בצרפת. זו תהיה הפעם השלישית שהאליפות מתקיימת בצרפת וההכנות כבר בשיאן: מוקדמות יורו 2016 שנמצאות בעיצומן, מציגות לנו כדורגל אירופאי התקפי, חזק, ולא מתפשר - כל נבחרת מנסה להבטיח את מקומה בטורניר הגדול. לראשונה, יורו 2016 יכלול 24 נבחרות ולא 16 כפי שהיה נהוג בעבר (מה שאומר גם יותר משחקים: 51 במקום 31). 

כנבחרת המארחת של יורו 2016, צרפת כבר הבטיחה את מקומה בטורניר, אך מה יהיה על נבחרת ישראל, לה יש עדיין סיכוי להעפיל ליורו? האם הסלובקים יזכו להעפיל לתחרות בפעם הראשונה בתולדותיהם כמדינה עצמאית? האם נבחרת אנגליה יכולה להישאר שאננה עם קפטן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ויין רוני, שעושה רושם שבקרוב יהפוך למלך השערים של כל הזמנים?
כל זאת ועוד נדע ממש בקרוב, עם סיום מוקדמות יורו 2016 בנובמבר 2015. עד אז אתם מוזמנים להתעדכן אצלנו באתר וכמובן - לרכוש עם Livetickets כרטיסים ליורו 2016!