--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

יורו 2016 - נבחרת אנגליה בכדורגל

יורו 2016 - נבחרת אנגליה בכדורגל
למרות שהליגה האנגלית נחשבת לאחת הליגות הטובות בעולם, המצב של נבחרת הכדורגל הלאומית של אנגליה לא דומה למה שאנחנו חושבים שמגיע לה. למרות כוכבים כמו דיוויד בקהאם, וויין רוני, מייקל אואן, קווין קיגן, גרי לינקר, אלן שירר, פיטר שלטון ועוד, הנבחרת האנגלית לא הצליחה להגיע להישגים גבוהים בתחרויות העולמיות והאירופאית, והיא מדורגת תשיעית בדירוג פיפ"א, נכון ל-2015.

נבחרת אנגליה היא הנבחרת הוותיקה ביותר בעולם, יחד עם נבחרת סקוטלנד. הנבחרת הוקמה בשנת 1872, ובמשך יותר מ-140 שנה של כדורגל זכתה 54 פעמים באליפות הבית הבריטית ופעם אחת במונדיאל (בשנת 1966, הנבחרת השתתפה במונדיאל 14 פעמים). שמונה פעמים השתתפו האנגלים באליפות אירופה, אך מעולם לא זכו. במשך זמן רב היתה הנבחרת האנגלית אחת מ-20 הנבחרות הטובות בעולם, ובכל זאת לא הצליחה לנצח בטורנירים משמעותיים, או אפילו להעפיל לכאלו.

נבחרת אנגליה בכדורגל משחקת את רוב המשחקים שלה באצטדיון וומבלי בלונדון, וכאשר אינה משחקת שם, אצטדיון אולד טראפורד במנצ'סטר (אצטדיון הבית של מנצ'סטר יונייטד), הוא זה שמארח אותה - לא לחינם מכונה האצטדיון "אצטדיון החלומות", הכוונה אינה רק למנצ'סטר, אלא גם לנבחרת הלאומית. כשהם לבושים במדים כחולים ולבנים בבית, ואדומים ולבנים בחוץ, "נבחרת שלושת האריות" ינסו גם השנה להגיע למקומות גבוהים ואולי אפילו לנצח במשחקי היורו 2016. זה לא עומד להיות קל, אבל הנבחרת של רוי הודג'סון תעשה כמיטב יכולתה, כפי שמצופה מהנבחרת של אחת הליגות הטובות בעולם.
האם הארי קיין, וויין רוני, גארי קייהיל ואחרים יוכלו לעשות זאת? הזמינו כרטיסים ליורו 2016 עם Livetickets, ובואו לראות בעצמכם את הנבחרת האנגלית מנסה לעשות היסטוריה ולהגיע לגמר לראשונה בתולדותיה, ואם לא לגמר לפחות לחצי הגמר, כפי שהיה לפני עשרים שנה, ב-1996.