--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

נבחרת גרמניה בכדורגל

נבחרת גרמניה בכדורגל
נבחרת גרמניה בכדורגל, הנקראת גם "הנשרים" נחשבת לאחת לאחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם, כזו המחזיקה בחיקה מספר זכיות בלתי מבוטל באליפויות אירופה ובגביעי עולם והמדורגת במקום ה4 בעולם, על פי פיפ"א. ההיסטוריה של הקבוצה מורכבת ומסקרנת וזאת בעקבות חלוקתה של גרמניה בין השנים 1949-1990. אז, התפצלה הנבחרת לשתי נבחרות: נבחרת גרמניה המערבית ונבחרת גרמניה המזרחית. בשנת 1992 התמודדה נבחרת גרמניה המאוחדת, תחת המאמן ברטי פוגטס, ביורו 92, אך הפסידה לדנמרק. 4 שנים לאחר מכן, כבר קטפה הנבחרת את גביע יורו 1996.

לאורך השנים ביססה נבחרת גרמניה את מעמדה והמשיכה לקטוף פרסים ובשנת 2006 אף אירחה את משחקי המונדיאל וסיימה במקום השלישי. במונדיאל 2014 הביסה גרמניה את ברזיל, באחד ממשחקי הכדורגל הבלתי נשכחים, בו התוצאה נגמרה ב- 7:1. בין שחקי הנבחרת המפורסמים לאורך כל השנים, ניתן למנות את שטפן אפנברג, פאול ברייטנר, פריץ ואלטר, אנדראס מולר, תומאס מילר, מריו גצה, לוקאס פודולוסקי, בסטיאן שווינשטייגר ועוד. 


בהגרלה שנערכה בדצמבר בפריז, צרפת, הוכרע שלב הבתים של יורו 2016 ושם נקבע כי גרמניה תשחק בבית ג'. סדר המשחקים שנקבע לנבחרת הוא: גרמניה-אוקראינה (ב- 12 ליוני בסטאד פייר מורואה שבליל, צרפת) וגרמניה-פולין (ב- 16 ביוני, בסטאד דה פראנס שבפריז). האם תצליח נבחרת גרמניה להעפיל כל הדרך עד לגביע הנכסף? תוכלו לראות בעצמכם! הזמנת כרטיסים לנבחרת גרמניה, עכשיו במחירים מעולים ב- livetickets!