--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

נבחרת ספרד בכדורגל

נבחרת ספרד בכדורגל
נבחרת ספרד בכדורגל, הידועה גם בשם La Furia (והזעם), או La רוג'ה (האדומה), הוקמה בשנת 1920, והיא מדורגת במקום השלישי בעולם על פי הדירוג של פיפ"א. הקבוצה זכתה בגביע העולם ב -2010 וקטפה את אליפות אירופה בשנים 1964, 2008 ו -2012. לאורך השנים, הקבוצה סבלה מאד מההיסטוריה העקובה מדם של האומה הספרדית, ולא השתתפה בטורניר גביע העולם, או כל טורניר אחר, בין השנים 1938- 1950 בעקבות מלחמת האזרחים ומלחמת העולם השנייה. בשנת 1960 סירבה נבחרת ספרד לשחק נגד נבחרת ברית המועצות, במשחק שנערך בברית המועצות, בשל סיבות פוליטיות וכתוצאה מכך, הפסידה את אליפות אירופה. עם זאת, בשנת 1964, הספרדים זכו באליפות אחרי נצחון על בריה"מ 2-1. זה היה ההישג העולמי הספרדי הראשון, אותו הצליחו לשחזר רק כעבור 44 שנים. בשנת 1992 הצליחו סוף סוף האדומים לעשות קאמבק, אבל זה לא היה קל כלל. נבחרת ספרד הצליחה לטפס גבוה בטורנירים לאורך שנות ה- 90 וה- 2000, אבל לא זכו בשום תואר. בשנת 2008 הבצורת נגמרה, והנבחרת זכתה באליפות אירופה, תואר שבו תזכה שוב רק ב- 2012, בפעם הראשונה מזה שנים.

ספרד ידועה כמדינה אוהדת כדורגל, ושבה הכדורגל הוא פשוט נהדר, שכן היא מולדתן של ריאל מדריד וברצלונה, שתי קבוצות חזקות מאד בליגה הספרדית בפרט ובכדורגל העולמי בכלל. לאורך השנים, הרבה שחקני כדורגל מצוינים בעטו בכדור, אל מול אלפי אוהדים מכל רחבי העולם, כשהם לובשים את מדי הנבחרת האדומים: ג'רארד פיקה, איקר קסיאס, קסבייר הרננדז, ראול גונזלס, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, אנדוני זוביזרטה, ראול גונזלס ואחרים.

 

האם הקבוצה בהנהגת וינסנט דל בוסקה תצליח לשמור את גביע יורו 2016 בספרד? האם קסיאס, פיקה, קוקה, פאקו אלקאסר והאחרים יצליחו חשמור על התואר הנכסף? כל התשובות מחכות לכם במרחק הקלקה אחת - הזמנת כרטיסים ליורו 2016 עכשיו ב- Livetickets!