--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

אולימפיאדת 2016 – כדורעף חופים

אולימפיאדת 2016 – כדורעף חופים
הדבר הטוב ביותר בעובדה שאולימפיאדת 2016 מתרחשת בריו, ברזיל - הוא החופים הנפלאים בהם ברזיל ידועה. ומה טוב יותר מאשר לשחק כדורעף על החוף, ויתר על כן, כספורט אולימפי? להשתרע על אחד מהחופים המדהימים של ריו ולצפות בספורטאים מכל רחבי העולם, המשתתפים בטורניר אולימפי נשמע כמו רעיון לא רע בכלל, והוא אכן התגשם עבור חלק מאתנו. בכל מה שקשור לכדורעף חופים - החלום התגשם בעיקר לברזילאים, שלא החמיצו אף מדלית זהב או כסף בכל טורנירי הנשים והגברים, משנת 1996.

עם זאת, הבה נתחיל בהתחלה. בשנת 1992, כדורעף חופים היה רק ​​ספורט תצוגה, בו שיחקו בחופים השקטים של ברצלונה. שני זוגות מארה"ב זכו במשחקים בזמנו, והמשיכו לעשות זאת שלוש פעמים נוספות בטורניר הגברים, ועוד שלוש פעמים בטורניר הנשים. שלוש, כנראה, הוא מספר מזל. בשנת 1996, כדורעף חופים התקבל כחלק ממשחקי הקיץ האולימפיים, עם 24 קבוצות - שכל אחת מהן מכילה שני משתתפים , המתחרים אחד נגד השני. אחת הקבוצות היא תמיד הארץ המארחת, אלא אם כן, כמובן, אין לה קבוצה. כל מדינה יכולה לשלוח עד שתי קבוצות למשחקים. עובדה זו יכולה להוביל למצבים מעניינים כמו בשנת 1996, שבה נבחרת הנשים הברזילאיות שחקו אחד נגד השנייה, או בשנת 2012, כאשר את אותו הדבר קרה עם הקבוצות האמריקאיות.


החל משנת 1996, עשרה טורנירים יצאו לפועל (אך הספירה לא נגמרה עדיין). שלושים מדליות נוצחו. ברזיל לקחה  אחת- עשרה מתוכן, עם שתי מדליות זהב, שש מדליות כסף ושלוש מדליות ארד. מיד אחריה מגיעה ארה"ב, עם תשע מדליות: שש זהב, שתי כסף וארד אחת. בתיקו של שלוש מדליות בלבד מגיעות שווייץ (מפתיע מאד  מאחר ואין להם חוף), לטביה וקנדה. האם אתם מוכנים לחוף הברזילאי? להוטים לגלות איזו מדינה תנצח השנה? קנו עכשיו כרטיסים לאולימפיאדת 2016 עם Livetickets ורוצו לחוף לתפוס את משחקי כדורעף החופים! לא לשכוח קרם הגנה מהשמש...