--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

לנוחיותכם תוכלו ללחוץ על השאלה הרלוונטית ולהגיע לתשובה במהירות ובקלות, בכל שאלה נוספת תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בשעות הפעילות או במייל 7 ימים בשבוע.

 

כיצד יסופקו לי הכרטיסים?

אולי השאלה החשובה ביותר, בטח עכשיו כשהכדור עבר לידיים שלנו והכרטיסים שלכם הוזמנו מהספקים. אז בגדול:
כרטיסים אלקטרונים יועברו לתיבת המייל שלכם בסמוך למועד האירוע.
כרטיסי מובייל יש להוריד אפליקציה של האצטדיון / האולם / הקבוצה. לשם ישלחו הכרטיסים. אל דאגה! אנחנו נדריך אתכם כיצד לפתוח חשבון בכמה צעדים פשוטים.
כרטיסי נייר ישלחו לבית המלון שלכם בהתאם לפרטים שהשלמתם בקישור במייל אישור ההזמנה.
לעיתים רחוקות ישנם כרטיסים המוגדרים באיסוף מקומי, במקרים כאלו נעביר את פרטי האיסוף בסמוך למועד האירוע.

בעמוד ההזמנה יוצג תהליך האספקה בהתאם לסוג האירוע והקטגוריה הנבחרת.


מתי אקבל את הכרטיסים?

קודם כל חשוב שתדעו שהכרטיסים שלכם בידיים טובות. הספקים עימם אנחנו עובדים הם ספקים שבחרנו עם פינצטה ורובם מקבלים את הכרטיסים מהקבוצות וההפקות רק בסמוך למועד האירוע, לכן במרבית המקרים הכרטיסים יסופקו בסמוך למועד המשחק או ההופעה. אבל היי, אתם תמיד יכולים להתקשר ולשאול לשלומם או אפילו להפתיע ולקפוץ לקפה 😊.

חשוב לציין כי מחלקת האופרציה שלנו עובדת מעבר לשעות הפעילות על מנת להבטיח אספקה בזמן של הכרטיסים, אך במידה והכרטיסים לא סופקו עד השעה 18:00 בערב שלפני יום האירוע יש ליצור עימנו קשר מיידי לאחד ממספרי החירום אשר נשלחו עם אישור ההזמנה.

 

האם ההזמנה באתר בטוחה?

עם השנים הבנו שיש דברים שאנחנו לא מתפשרים עליהם ונושא האבטחה הוא חלק מאוד חשוב בעסק כמו שלנו. ההזמנות באתר מאובטחות בסטנדרט אבטחה גבוה והסליקה נעשית בשרתים מאובטחים העומדים בתקן האבטחה המחמיר ביותר לאתרי מסחר PCI Compliance, הסליקה מתבצעת באמצעות שירות טוקן על מנת לא לחשוף את פרטי האשראי ומספר תעודת הזהות של המזמין.

איך אומרים "מה ששלך, שלך"!

 

האירוע לו רכשתי כרטיסים בוטל, האם מגיע לי החזר כספי?

קודם כל כן. אם אנחנו מקבלים החזר גם אתם מקבלים החזר. במקרה של ביטול אירוע תוכלו לבחור ב-2 מסלולים: להישאר עם יתרה של 100% כקרדיט לרכישה עתידית או קבלת החזר כספי של 88% מהסכום ששולם. חשוב לציין כי הקרדיט לא מוגבל בזמן ותוכלו להשתמש בו בכל עת לאירועים באירופה אותם אנו מציעים באתר. לצורך הדוגמה, אם רכשתם כרטיסים להופעה שחס וחלילה בוטלה, תוכלו להשתמש בקרדיט לרכישת כרטיסים למשחק כדורגל בליגה השניה באנגליה.


האירוע לו רכשתי כרטיסים נדחה, מה קורה עם הכרטיסים שלי?

נכון שזה לא קורה הרבה אך כאשר אירוע נדחה הכרטיסים תקפים למועד החדש. במידה ונבצר מכם להגיע למועד האירוע החדש, ננסה למכור את הכרטיסים שלכם ללקוחות מזדמנים אחרים מהארץ ומהעולם ולפחות להחזיר חלק מהעלות.

במידה שהכרטיסים נמכרו ללקוח אחר, נוכל להציע החזר כספי בהתאם לגובה המכירה בניכוי דמי טיפול ולא יותר מ- 88% מהסכום ששולם על ידכם בהזמנה המקורית.


האם ניתן לשלב מס' הזמנות ביחד ע"מ לחסוך את עלות המשלוח או להבטיח ישיבה צמודה?

אם אתם כמה חברים שמעוניינים לשלם במספר כרטיסי אשראי תוכלו להכניס הזמנה על כמות הכרטיסים הרצויה ולסמן בעמוד התשלום "העברה בנקאית / מזומן". אחד מנציגינו החביבים יתקשר אליכם ובאפשרותו לחייב את ההזמנה במספר כרטיסי אשראי באופן טלפוני.


האם ניתן לחלק לתשלומים?

הסליקה באתר לא מבוצעת באופן אוטומטי, זאת על מנת לוודא זמינות מול הספקים טרם החיוב. לכן אם תיהיו מעוניינים בחלוקה לתשלומים אנא ציינו זאת בהערות ההזמנה ונציגינו ייבחנו את העניין ויחזרו אליכם טרם סליקת האשראי ואישור ההזמנה. לרוב נוכל להציע חלוקה ל-2 תשלומים ללא ריבית וזה בתנאי שהאירוע לא חל בחודשיים הקרובים.


האם ניתן לרכוש כרטיסים למספר אירועים בו זמנית?

פייר, חלום שלנו! אך נכון לכרגע המערכת שלנו לא יודעת לייצר סל קניות, מה גם שהכרטיסים לפעמים נרכשים מספקים שונים וישנה עדיפות לבחון כל הזמנה בפני עצמה. אז טיפה סבלנות ואורח רוח, תכניסו הזמנה לכל אירוע בנפרד. אם תצטרכו חיזוק טלפוני אתם מוזמנים להתקשר.

 

קיבלתי כרטיסים שהודפסו במדפסת, האם זה תקין?

כל עוד על הכרטיס יש ברקוד זה תקין. לעיתים הספקים יעדיפו לשלוח כרטיסים אלקטרוניים באמצעות חברת שליחויות וזאת ע"מ למנוע כפילויות. כמובן שאין בעיה לסרוק אותם בקורא הברקודים בכניסה לאירוע.

 

השם על הכרטיסים שונה מהשם שלי, האם זה בסדר?

לא באמת חשבנו שקוראים לך סטיבן או פרידריך 😉 אבל השם על הכרטיס שייך לבעליו המקוריים / ראשוניים והם תקפים לכניסה לאירוע.


קיבלתי כרטיסי מנוי מפלסטיק, מה עליי לעשות?

בינינו, נתקלנו בזה ממש מעט לאחרונה, אך ישנה סבירות לאספקת כרטיס מנוי מפלסטיק אותו תצטרכו להשיב בתום המשחק (בעיקר למשחקי כדורגל באנגליה או ספרד). הסבר מפורט יסופק עם הכרטיסים ותוכל ליצור עמנו קשר בכל שאלה.

 

שאלות ותשובות – קורונה

 

התגלתי כחולה קורונה מאומת ואינני יכול לטוס לאירוע. מה האפשרויות שלי לביטול או קבלת החזר כספי?

במקרה שהאירוע מתקיים עם קהל לא נוכל להציע החזרים כספיים אך כן ננסה לסייע במכירת הכרטיסים ללקוחות אחרים במידה ונתבקש על ידך.

כרטיסים מסוימים הינם על שמות הלקוחות ולא ניתנים להעברה. לדוגמא: אירועים באיטליה. מה שבמרבית המקרים לא מאפשר מכירה חוזרת.

 

המדינה בה מתקיים האירוע מוגדרת כאדומה, האם אוכל לבטל את ההזמנה?

אנו לגמרי מבינים שהתשובה כנראה לא תספק אתכם אך חשוב לזכור שהאירועים במדינות השונות מתקיימים בעיקר עבור הקהל המקומי. לכן במידה והמדינה בה יחול האירוע הינה אדומה והאירוע אכן מתקיים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.

 

חברת התעופה ביטלה לי את הטיסה, האם אני רשאי לבטל את הכרטיסים?

אנו ממליצים לבדוק מול חברת התעופה לגבי חלופה במקרה כזה מאחר ולא ניתן לבטל את ההזמנה בשל ביטול טיסה.

____________________

שעות פעילות המוקד:
א-ה 8:30 - 19:00
ו' 9:00 - 12:00

בשבתות וחגים במתכונת חירום ולהזמנות קיימות בלבד. מספר טלפון חירום מופיע באישור ההזמנה וניתן ליצור קשר גם בוואסאפ