--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

חבילות ספורט לברצלונה

חבילות ספורט לברצלונה

תיירות הספורט היא אחד הענפים החזקים ביותר בעולם התיירות: השילוב של חופשה קצרה בחו"ל עם כרטיסים למשחקי ספורט, טורנירים, הופעות ו/או אירועים של האמנים האהובים עלינו, בכל מקום שנבחר בעולם, הופך את הענף לאטרקטיבי במיוחד.
אחד היעדים הבולטים ביותר בענף תיירות הספורט, אליו נוהרים אוהדי כדורגל מכל העולם וכמובן שגם מישראל, הוא ה"קאמפ נואו" - מגרשה הביתי של קבוצת הכדורגל של ברצלונה. את הקאמפ נואו, שנחשב לאצטדיון הכדורגל הגדול ביותר באירופה ולאחד הגדולים ביותר בעולם, פוקדים אלפי ישראלים בכל חודש, כשאפילו במשחקי הבית מול הקבוצות הקטנות ניתן לראות נוכחות של מאות ישראלים ביציעים השונים.

כדי להגיע ולראות בלייב את אלופת אירופה, לאוהד הממוצע ישנן שתי אפשרויות לרכישת חבילת ספורט לברצלונה. האפשרות הראשונה, שהיא גם הדרך הקלה, הנוחה, הבטוחה והמהירה ביותר, היא רכישת חבילת ספורט מוכנה, אחת מני רבות שהכנו עבורכם כאן ב - Livetickets. כל אחת מחבילות הספורט מורכבת ממספר רמות מחיר, כך שאתם יכולים לבחור את התנאים המתאימים ביותר ולהיות בטוחים כי תקבלו תמורה מלאה עבור כספכם. כל חבילה כולל כרטיס טיסה, מלון, וכרטיסים לברצלונה (אתם קובעים את סוג הכרטיס). 

האפשרות השנייה היא רכישת כל מרכיב בחבילה בנפרד: כרטיס טיסה, מלון וכרטיס למשחק של ברצלונה - בין אם זה לברצלונה-אתלטיק בילבאו, ברצלונה-מנשנגלדבך, ברצלונה-ריאל מדריד, או כל משחק אחר. ניתן למצוא כל מרכיב בחבילה בחיפוש מעמיק בגוגל. הסיכון בבחירה באופציה זו הוא חוסר הוודאות של לקנות כרטיסים למשחקים מספקים לא מוכרים, סיכון לפספס דווקא את המשחק שרציתם, חוסר גמישות בביטולים וכו'. 

אז למה אתם מחכים? מבחר חבילות למשחקים בברצלונה ממתינות לכם עכשיו באתר Livetickets!

חבילות ספורט לברצלונה | Livetickets