--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

על אילו כשרונות צעירים מומלץ לשים עין בעונת 23-24 בליגה האנגלית?

על אילו כשרונות צעירים מומלץ לשים עין בעונת 23-24 בליגה האנגלית?

עונת הפרמייר ליג 22-23, שסיפקה לנו מבחר נהדר של משחקי כדורגל באנגליה, הגיעה לסיומה ואוהדי הכדורגל והמומחים כבר מצפים לעונת הבאה. אנו בטוחים שהקיץ יעבור מהר, ובלי שנשים לב הפעילות בפרמיירליג תחזור אלינו בתחילת אוגוסט. ולמה אנחנו כל כך מתרגשים בכל תחילתה של עונת ליגה חדשה? ובכן, מלבד לראות איך הקבוצה שלנו מתקדמת, אחת הסיבות שאנו מצפים לעונות כדורגל חדשות, היא הכשרונות החדשים והמרגשים. השחקנים הצעירים של העונה הקודמת כבר מבוגרים ומנוסים יותר, ורבים מהם עמדו בהבטחתם. מהמרים אוהבים לעקוב אחר הקריירה שלהם בעניין מכיוון שהם עלולים להופיע לעתים קרובות בפלטפורמות ההימורים המקוונים השונות.הרבה מהכשרונות הצעירים והמבטיחים יהיו המובילים בבחירות ההימורים המובילות גם בשנה זו, כך שתמיד מרגש לראות איך הם מנווטים את דרכם לכיוון הטוב ביותר האפשרי (לא שאנחנו מעודדים הימורים מכל סוג שהוא). ובנוסף לכל זה, כיף ללוות קריירה של שחקן כדורגל צעיר מהרגע הראשון ועד ההצלחה לה הוא מייחל. אז לפני שאתם רוכשים כרטיסים לליגה האנגלית, בואו נבדוק לאיזו כשרונות חדשים כדאי להקדיש תשומת לב מיוחדת השנה. 


אלחנדרו גרנאצ'ו

אלחנדרו גרנאצ'ו הצטרף למנצ'סטר יונייטד מאתלטיקו מדריד לפני שנתיים, ומהימים הראשונים שלו באולד טראפורד, ניתן היה להבחין באיכות שלו. השחקן בן ה-18 הראה את כישרונו לשערים ואת הערצתו לכריסטיאנו רונאלדו מספר פעמים בעונות האחרונות. הריצות הטריקיות שלו מהשמאל הן בעיה גדולה עבור שחקני ההגנה, אז צפו לראות אותו מופיע לעתים קרובות יותר בעונה הקרובה של השדים האדומים - מנצ'סטר יונייטד. אפילו אמיליאנו מרטינס מאמין שלמנצ'סטר יונייטד יש "אוצר קטן" בדמותו של אלחנדרו גרנאצ'ו לאחר שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרים בארגנטינה ביום חמישי האחרון. גרנאצ'ו נכנס כמחליף לשחק עם  אלופת העולם במחצית השנייה, כשרשמה ניצחון נוח על אוסטרליה בבייג'ינג. ליונל מסי כבש את השער המהיר ביותר שלו בקריירה תוך שתי דקות והעלה את ארגנטינה ליתרון, לפני  שחרמן פסלה הבקיע גול שני אחרי ההפסקה. ליונל סקאלוני הבטיח לגארנצ'ו כמה דקות בכל אחד משני משחקי הידידות נגד אוסטרליה או אינדונזיה הקיץ, והמילה שלו הוכחה כנכונה בסין, כששחקן הכנף נכנס למגרש המשחקים עם 16 דקות לסיום. הוא החליף את ניקו גונזלס והכניס תפנית אמיתית בהופעת הבכורה שלו. לאחר המשחק, מרטינס שיבח את האיכויות של גרנאצ'ו. שוער אסטון וילה אמר: "הוא בחור מאוד צנוע. הוא בא לעבודה; הוא לא דיבר הרבה. הוא להוט מאוד לשחק. האמת היא שהוא אוצר קטן ואני מקווה שנוכל לעצב אותו כדי שייתן לנו כמו אנג'ל די מריה."


סטפן בייצ'טיץ'

אמנם העונה של ליברפול לא הייתה כזו שתיזכר בדפי ההיסטוריה של המועדון, אבל אבל לפחות קלופ הצליח לחשוף פנינה אחת אמיתית - סטפן באיצ'טיץ'. הקשר הצעיר הגיע משום מקום  לכאורה . הוא נקנה על ידי ליברפול מסלטה ויגו בצעד שקט בדצמבר 2020. לקח זמן עד שהוא השתתף בקבוצה הראשונה, אבל כשהעונה של ליברפול הלכה והדרדרה ועם האנרגיה הדרושה במרכז השדה, באיצ'טיץ' הפך לבחירה כמעט אוטומטית עבור הקבוצה של יורגן קלופ. הופעותיו לא בלתי נראות -  חברו לקבוצה, מוחמד סלאח, אמר שהוא השחקן הטוב ביותר העונה. הוא יישאר בחוץ בגלל פציעה, אבל ברור שליברפול אולי מצאה את הקשר הטוב הבא שלה.


ברנן ג'ונסון

ג'ונסון היה שחקן  מרכזי בקבוצת נוטינגהאם פורסט, שהבטיח את מקומו לעונה נוספת. השחקן בן ה-22 תרם שמונה שערים ושלושה בישולים ב-37 הופעות בליגה הבכירה תחת המאמן הראשי סטיב קופר ופרח בעונתו הראשונה בפרמיירליג. ברנן הצטרף ל- Forest Academy כשהיה בן שמונה בלבד, וערך את הופעת הבכורה המקצועית שלו נגד ווסט ברומיץ' באוגוסט 2019. הוא בילה את הקמפיין של 2020-21 בהשאלה בליגה א' עם לינקולן סיטי, והבקיע 13 שערים בסך הכל ב-48 הופעות עבורה. מאז שחזר ל-The City Ground, הוא ביסס את עצמו כשחקן חשוב וקטף את פרס שחקן החודש הצעיר של EFL בספטמבר. ג'ונסון רשם שישה כיבושים עבור וויילס לאחר שערך את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו בנובמבר 2020. 


איוואן פרגוסון

בגיל 18 בלבד, ההשפעה שהייתה לפרגוסון במהלך עונת הפריצה שלו, הן בהתקפה והגנות של ברייטון והן בהגנה של האופוזיציה, בולטת מספיק כדי שכמה מוחות חדים בכדורגל יכריזו שהוא יכול להתפתח לשחקן של 100 מיליון ליש"ט. לשחקן האירי הייתה השפעה עצומה על קבוצתו, תחת המאמן הראשי רוברטו דה זרבי בעונה הקודמת אז שיחק כנקודת המוקד בעונה מעולה בברייטון, כשמועדוני פרמיירליג אחרים, כולל מנצ'סטר יונייטד, הראו את העניין שלהם בשחקן עם העתיד הגדול לפניו. לחלוץ השחפים יש שישה שערים ושני בישולים ב-17 משחקי ליגת העל ולאחרונה חתם על חוזה חדש במועדון ברייטון. 


ויליאם סאליבה 

השחקן הצרפתי היה מצוין עבור ארסנל והיעדרותו בעונה אחרונה בגלל פציעה הגיעה לשיאה בכך שהתותחנים איבדו את דרכם במירוץ לתואר. לאחר מספר תקופות השאלה בליגה 1, סאליבה צפוי לחתום על הסכם חדש באמירויות ולהפוך למגן מפתח של ארסנל במהלך השנים הקרובות. 


בוקאיו סאקה

אי אפשר היה להתעלם מההופעות של שחקן הכנף גבריאל מרטינלי עבור ארסנל בעונה הקודמת, אבל בוקאיו סאקה עלה לרמה אחרת. שחקן נבחרת אנגליה התבגר והפך לחלק אינסטרומנטלי מהקבוצה הצעירה של מיקל ארטטה. לפני תחילת עונת הליגה האנגלית השתתף סאקה במוקדמות יורו 2024 מול מלטה ונפצע במהלך המשחק. הפורוורד של ארסנל נבחר בהרכב הפותח של סאות'גייט למרות ששיחק רק 50 משחקים העונה. הוא הצטרף להארי קיין וג'יימס מדיסון בשלשה קדמית, ולקח חלק גדול בשער העצמי של פרדיננדו אפאפ בפתיחה. עם זאת, היה נראה שהוא משחק באי נוחות בעקבות אתגר קשה של מגן מלטה ובסופו של דבר הוחלף על ידי כוכב מנצ'סטר סיטי פיל פודן במחצית. לאחר המשחק, מנהל נבחרת אנגליה גארת' סואת'גייט התעקש שההחלטה להוציא את גיבור אצטדיון האמירויות הייתה אמצעי זהירות שהסבירה את הציפייה שלו לקבל את השחקן בן ה-21 זמין למשחק המוקדמות מול צפון מקדוניה. "הוא טוב", אמר סאות'גייט לאחר שנחקר על כוכב התותחנים. "הוא טוב. פשוט לא רצינו לקחת סיכון איתו לאור התוצאה". מאז תחילת עונת 2022/23 באוגוסט, סאקה בן ה - 22 שיחק 57 משחקים עבור המועדון והמדינה. הוא כבש 15 שערים ו-11 נוספים לקבוצה של מיקל ארטטה, כמו גם ארבעה שערים לאנגליה ושני בישולים. ואין ספק שלראות אותו משחק בזמן אמת זו סיבה מספיק טובה לרכוש מיד כרטיסים לליגה האנגלית


כמובן שיש שמות נוספים שכדאי לשים לב אליהם כמו ארלינג האלנד ממנצ'סטר סיטי, ברונו גימראייש מניוקאסל יונייטד ועוד רבים טובים ומעניינים, אבל אלו הם השמות שהכי מסקרנים אותנו. רוצים לראות אותם מפלסים את דרכם בעולם הכדורגל האנגלי והעולמי? זה ממש פשוט - כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס עכשיו לאתר לייב טיקטס, לרכוש כרטיסים לליגה האנגלית או למגוון משחקי כדורגל באנגליה, לקחת יום או יומיים חופש מהעבודה ולטוס לראות את הכשרונות הצעירים האלו בדרכם למעלה!