--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

מי יהיה מספר 19 החדש של ריאל מדריד?

מי יהיה מספר 19 החדש של ריאל מדריד?

לריאל מדריד יש חלל גדול למלא בעונה הבאה לאחר שהקבוצה אישרה בתחילת החודש כי קארים בנזמה יעזוב את המועדון הקיץ, אחרי 14 שנים נוצצות בסנטיאגו ברנבאו. על פי הדיווחים, קפטן המועדון יצטרף לאלופת הליגת המקצועית הסעודית, אל-איתיחאד, בעסקה ששווה לא פחות מ- 172 מיליון פאונד בשנה.  זה כבר  יותר מעשור שהחלוץ הצרפתי היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה הכל יכולה של לוס בלאנקוס ולמרות שפציעות הגבילו את הופעותיו העונה, הוא נשאר מלך השערים של המועדון בכל המסגרות. בנזמה, 35, כבש 161 שערים עבור ריאל בחמש השנים האחרונות, לאחר שהעלה את התפוקה שלו בצורה מדהימה לאחר עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ב-2018.  לא יהיה קל להחליף את בנזמה, שהוגדר כ"אחת האגדות הגדולות שלנו" בהצהרת המועדון לתקשורת, אבל ריאל כבר זיהתה מספר יעדים אפשריים. מציאת פורוורד שיכול לשחזר את התפוקה הפורה של זוכה כדור הזהב בבירת ספרד לא תהיה משימה קלה בשום פנים ואופן, אבל לריאל יש את הכספים כדי שתוכל להבטיח יורש פוטנציאלי. אז מי ילבש את חולצה מספר 19 המפורסמת? מי יכנס לנעליים הכה גדולות שבנזמה משאיר? ועבור מי תרצו לעזוב הכל ולרוץ לרכוש כרטיסים לריאל מדריד? הנה חמישה כוכבים שיכולים להחליף את בנזמה במדריד:


הארי קיין

הארי קיין נמצא ברשימת החלוצים הקצרה של ריאל מדריד לקיץ. האיש של טוטנהאם הוא כובש שערים מוכח ונמצא בטופ הרמה העולמית עם בנזמה. לקפטן נבחרת אנגליה הארי קיין נותרו רק 12 חודשים לחוזה שלו בטוטנהאם הוטספר. ספרס לא רוצה למכור אותו למועדון שאינו אנגלי, אבל קיין מעדיף להישאר בפרמיירליג כיוון שהוא שואף להפוך למלך השיאים של התחרות בכל הזמנים. עם זאת, העברה לקבוצה המצליחה ביותר בתולדות הכדורגל האירופי עשויה להיות מפתה עבור קיין, שמשווע להניף גביעים, והיא בטוח תעשה טוב לכמות רכישות הכרטיסים לריאל מדריד. הבוס של ריאל, אנצ'לוטי, אמר לכתבים בשבת: "קיין הוא שחקן נהדר, אבל הוא מטוטנהאם ואנחנו צריכים לכבד גם את השחקן וגם את המועדון". מהלך על קיין עשוי לעלות מעל 100 מיליון יורו, עם זאת, וספרס לא תעשה חיים קלים לבלאנקוס, שירצו לעשות את העסקה שלהם בהקדם האפשרי. 


קיליאן אמבפה

אחרי שניסתה ולא הצליחה להחתים את קיליאן אמבפה בקיץ שעבר, מדריד צפויה לעשות ניסיון נוסף להנחית את קפטן צרפת, שכולנו יודעים כי אין שחקן שמתאים יותר למעבר למדריד מקפטן פ.ס.ז' קיליאן אמבפה - המשדר אנרגיה של ריאל מדריד עם הנטייה שלו להבקיע שערים גדולים ואישיות כוכבת כללית גדולה מהחיים. הזוכה בגביע העולם בן ה-24 הוא ללא ספק הכישרון המבריק ביותר בכדורגל העולמי והוכיח את עצמו כבלתי ניתן לעצירה בצמרת הצרפתית לאחר שכבר צבר שישה תארים בליגה 1 ובישל יותר מ-150 שערים בתחרות. אמבפה פלרטט עם האפשרות להצטרף לריאל בשנים האחרונות, וגם כמעט סגר עסקה בקיץ שעבר, לפני שחשף שהוא דחה את המהלך כדי 'לכתוב את הסיפור שלו' ולכבוש את גביע ליגת האלופות הראשון שלו עם לס פריזיאנס. עם זאת, מערכת היחסים של אמבפה עם ההיררכיה של המועדון נותרה תקועה למרות זכייה נוספת באליפות הליגה העונה, ולכן אין לשלול לחלוטין את אפשרות של מעבר. 


קאי האברץ

להאברץ יש חוזה בצ'לסי עד 2025, אבל הוא תפס את עינו של פלורנטינו פרז כשמועדון הפרמיירליג לקח את ריאל מדריד בליגת האלופות. על פניו, שחקן נבחרת גרמניה, האברץ, נראה כמחליף מוזר למכונת השערים בנזמה. אך למרות שאולי הוא מחליף פחות דומה לבנזמה בהשוואה לבני דורו ברשימה זו, לכוכב צ'לסי קאי האברץ יש פוטנציאל לשגשג אם יספקו לו את סביבת הכדורגל הנכונה. זו תהיה אפשרות זולה יותר מקיין, והאברץ יכול לשחק בכמה תפקידים. כאשר גם מרקו אסנסיו אמור לעזוב את ברנבאו, האברץ יכול להחליף את הספרדי ולשחק כפורוורד המרכזי. צ'לסי אמורה לאפשר למספר שחקנים לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, כאשר הבוס הנכנס מאוריסיו פוצ'טינו מנסה לחדד את הסגל המנופח שלהם, ועל פי הדיווחים, האברץ הוא אחד מאלה המורשים לעזוב את סטמפורד ברידג'. השמועה אומרת כי פלורנטינו פרס ואנצ'לוטי כבר דנו באפשרות להחתים את הגרמני שהצטרף לצ'לסי תמורת 76 מיליון פאונד ב-2020.  השחקן בן ה-23 מגיע גם עם ניסיון בהשתתפות באירועים הקריטיים ביותר, לאחר שכבש את שער הניצחון של  צ'לסי בגמר ליגת האלופות ב-2021 על מאנצ'סטר סיטי. 


ויקטור אוסימהן

מכל השחקנים שפרחו בטיפוס יוצא הדופן של נאפולי אל תואר אלופת הליגה האיטלקית, הסרייה A, העונה, אף אחד מהם לא היה בהיר כמו ויקטור אוסימהן. אין ספק כי מדובר במלך שערים אמין, אם כי לא מרהיב במהלך שני הקמפיינים הראשונים שלו במועדון, אוסימהן פרח עבור הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי העונה, והוא בדרך להיבחר למלך השערים של הסרייה A עם 25 שערים ב-31 משחקים. לאוסימהן נותרו שנתיים מהעסקה הנוכחית שלו באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, והמועדון עשוי לרצות להכות בברזל בעודו חם ולהרוויח כסף על שחקן נבחרת ניגריה כבר בקיץ הקרוב. עם זאת, בדומה לקיין, לוס בלאנקוס תתמודד מול תחרות קשה מצד מאן יונייטד על הבטחת החתימה של השחקן בן ה-24. אריק טן האג כבר זמן רב מעריץ קולני של אוסימהן, וגם הוא ניסה ללא הצלחה לפתות אותו לאולד טראפורד לפני קמפיין הבכורה שלו כאחראי על המועדון בקיץ שעבר.

  

דושאן ולאחוביץ'

כוכב נוסף של הסרייה A שאנצ'לוטי עשוי להסתכל עליו בניסיונו למלא את החור בגודל בנזמה בברנבאו, הוא חלוץ יובנטוס, דושאן ולאחוביץ'. צמד קמפיינים פוריים בליגה הבכירה באיטליה עם פיורנטינה ראו את החלוץ הסרבי עובר לטורינו בשווי של כ-80 מיליון פאונד ב-2021. עם זאת, ולאחוביץ' לא הצליח לשחזר את הצלחתו מול השער עם הגברת הזקנה, כבש 14 פעמים על פני 42 משחקים בכל המסגרות, והוא עשוי לצאת לאתגר חדש הקיץ. יובנטוס לעומת זאת, נותרה נחושה בדעתה  כי ולאחוביץ' לא יעזוב את המועדון בחלון ההעברות, ודחתה התעניינות מכמה מועדוני פרמיירליג בחודש שעבר, כאשר קצין הכדורגל הראשי של המועדון פרנצ'סקו קאלבו התעקש: 'דושאן לא למכירה'. שמועות אומרות כי  ולאחוביץ' דווקא כן ביקש לעזוב את יובנטוס הקיץ, לאחר עונת 2022/23 סוערת למדי במועדון. ולמרות שהבקשה הזו לעזוב פתחה את הדלת ואפשרה לריאל מדריד להיכנס פנימה, העונה ה"די סוערת" שהוזכרה לעיל אומרת שזה אולי לא יהיה הצעד הכי מרגש לעשות - הסרבי הצליח רק 10 שערים בסרייה A במהלך הקמפיין הנוכחי, ולמרות שהכישרון קיים, הצורה פשוט לא נכונה עכשיו. 


שמות נוספים שסומנו ויכולים אולי להחליף את האגדה הם רוברטו פירמינו שעוזב את ליברפול, חוסלו מאטי מאספינול, שאולי יהיה פתרון טוב לטווח קצר, אולי בעסקת השאלה, לאוטרו מרטינז מאינטר וגו'נתן דייויד  החלוץ הקנדי. אז מה יעלה בגורלה של ריאל מדריד? האם הפורוורד החדש יצליח במשימה הלא פשוטה אליה הוא נכנס? רוצים לראות את זה בזמן אמת? כרטיסים לריאל מדריד, עכשיו באתר לייב טיקטס!