--
לייב טיקטס משווקים כרטיסים בשוק המשני לאירועי תרבות וספורט בעולם ומחירם עשוי להיות גבוה או נמוך מהמחיר הרשמי
--

קובי בריאנט | ליגת NBA

קובי בריאנט | ליגת NBA
קובי בריאנט הוא ללא ספק אחד הכוכבים הגדולים ביותר של ליגת NBA בכל הזמנים, כזה שגם ספג לא מעט ביקורות והסתבך בשערוריות, אבל גם הביא את הלייקרס לשלוש אליפויות רצופות ועוד שתי אליפויות בשנים נוספות. היום, יום חמישי ה14 באפריל 2016, סיים בריאנט את הקריירה ארוכת השנים בליגת ה- NBA, במשחק פרישה מדהים ובלתי נשכח, בו קלע 60 (!) נקודות, משחק שאחריו עלה לנאום נאום מרגש, המסכם קריירה מוצלחת של למעלה מ- 20 שנים.

בריאנט הגיע לליגת ה- NBA מיד אחרי סיום לימודי התיכון שלו עת נבחר בדראפט של 1996 ומבלי לעבור את שלב המכללה. בזמנו, הוא היה שחקן הNBA הצעיר ביותר שמשתתף במשחק. כבר בעונתו השנייה במדי הלייקרס, קיבל בריאנט זמני מגרש ממושכים וגם נבחר להשתתף במשחקי האולסטאר. עם השנים הלך בריאנט וביסס את מעמדו כ"מלך הסלים" ואחד מהשחקנים המרשימים ביותר, עד שבשנים 2000-2002 הוביל את הלייקרס לזכייה רצופה בשלוש האליפויות. האופוריה של הזכיות התפוגגה מעט בשנת 2005, לאחר עזיבתו של שאקיל אוניל (שעבר לקבוצת מיאמי היט) והישגיו הנמוכים יחסית של בריאנט שגם לא נבחר לאחת מחמישיות ההגנה, אך חזרה בעונה הבאה, אז זכה בתואר MVP של האולסטאר. בשנים הבאות בריאנט ימשיך לבלוט, לקלוע, לשחק במדי הנבחרת הלאומית של ארצות הברית ולהעפיל איתה לאולמפידת 2007, לזכות באליפויות ותארים ולהפוך לאגדת NBA.

בשמו של בריאנט נקשרו גם שתי שערוריות שעשו רעש גדול: ב- 2003 הוא הואשם באונס על ידי עובדת בית מלון בו שהה, אך היא החליטה לא להעיד נגדו והתיק נסגר וב- 2011 הוא נקנס בסכום של 100,000 דולר בשל התבטאויות הומופוביות. למרות השערוריות והתלונות על היותו שחקן קפריזי, שלא יכול לשחק תחת מאמן, שאינו שחקן קבוצתי טוב ועוד, סבב הפרישה של ה"ממבה השחורה" שהגיע לשיאו, כאמור, במשחק האחרון, היה מרגש והשכיח מהמעריצים את תכונותיו השנויות במחלוקת. מי יתפוס את מקומו של בריאנט בלייקרס? מה יעלה בגורל הקבוצה? רוצים לראות את הלייקרס בלי בריאנט בלייב? הזמנת כרטיסים לליגת ה NBA, עכשיו במחירים מעולים ב - Livetickets!